Camera de vorbarie
Un loc in care sa ne simtim bine, unde sa cunoastem oameni noi, cu idei noi ... un loc pentru toata lumea.
Lista Forumurilor Pe Tematici
Camera de vorbarie | Reguli | Inregistrare | Login

POZE CAMERA DE VORBARIE

Nu sunteti logat.
Nou pe simpatie:
Nebunyka
Femeie
21 ani
Bacau
cauta Barbat
21 - 52 ani
Camera de vorbarie / Masini / Concepte  
Autor
Mesaj Pagini: 1
evo_vii
Moderator

Din: Pe undeva pe la mare
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 399
Ei bine ... prin lume sunt destul de multe concepte ale masinilor .... .... si unul care mi se pare extraordinar este : Dodge Challenger Concept ... voi pune o poza cu el mai jos ....

concepte bine ... prin lume sunt destul multe concepte ale masinilor .... .... unul care pare este

21KB


_______________________________________
, si

pus acum 18 ani
   
evo_vii
Moderator

Din: Pe undeva pe la mare
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 399
Am sa pun un articol despre un concept frumos .. pe care il puteti observa la avatarul meu si in poza de jos :

Intre 22 octombrie si 6 noiembrie se va desfasura Salonul Auto de la Tokyo. Mitsubishi s-a pregatit in cnsecinta : 17 masini, dintre care 6 vor fi prototipuri.

Unul dintre modele ce vor fi expuse in premiera este Evo X.

Acesta este evolutia naturala a Sportback Concept care a fost prezentat la Frankfurt ( vezi imagini aici ). SI nu este vorba doar de o caroserie frumoasa montata pe nimic...

Partea tehnica este cmplet rezolvata, fiind vorba de un motor MIVEC cu 4 cilindri, de 2.0 litri, cuplat cu o cutie cu 6 trepte, fara ambreiaj, "auto-manuala", asa cum au denumit-o cei de la Mitsubishi. Se pare ca aceasta cutie este de fapt o manuala cu ambreiaj actionat electronic, care permite schimburi mult mai rapide decat o cutie manuala clasica. Si aici vorbim de sportivitate : nu este o automata cu mod manual, ca majoritatea secventialelor, ci exact invers: o manuala ce poate fi trecuta in mod automat.

Caroseria este realizata predominant din aluminiu, pastrandu-se otelul doar la elementele de siguranta si de structura. Interiorul este mplut cu gadget-uri hi-tech, de la G-metru la 3 display-uri LCD, dntre care doua montate in tetierele scunelor fata, astfel incat pasagerii din spate pot vedea in timp real toti parametrii tehnici ai masinii, de la acceleraia laterala, la presiunea de supraalimentare sau turatia si cuplul instantaneu al motorului. Deci pana ce si sistemul multimedia este dedicat amplificarii senzatiilor legate de conducerea sportiva, mai degraba decat vizionarii in liniste a unor DVD-uri, cum se intampla in majoritatea masinilor.

Masina are un sistem numit SUPER All Wheel Control (S-AWC). Bazat pe deja ultra-performatul sistem de tractiune integrala al EVO9, acest sistem merge inca o treapta in sus, spre perfectiune. Sistemul functioneaza prin centralizarea functiilor mai multor sub-sisteme : tractiunea integrala pilotata electronic, controlul activ al franarii (ABC, care include EBD si EBA), directia servoasistata activ (ASS) si ceea ce se numeste Roll Control Suspension, adica un fel de control dinamic al sasiului. "Stabilitatea laterala si controlul asupra sasiului ajung la nivele neatinse inca de nici un alt producator" - afirma Mitsubishi.
Si oricine a condus un EVO nu poate decat sa ii creada...

concepte pun articol despre concept frumos care puteti observa avatarul meu poza jos :intre

40.6KB


_______________________________________
, si

pus acum 18 ani
   
evo_vii
Moderator

Din: Pe undeva pe la mare
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 399
Ford Reflex Concept


Ford Reflex demonstreaza faptul ca masinile mici pot fi indraznete, americane si inovante. Noul concept sport se asteapta a fi un star care sa reflecte dezvoltarea conceptului "mic este mare" in America.
Reflex este prevazut cu un motor hibrid diesel-electric, cu interior flexibil realizat din materiale sintetice si trasaturi de siguranta avansate.

Conceptul exprima intentia Ford de a oferi un design indraznet indiferent de dimensiunea vehiculului.
Reflex este prevazut cu grila Ford formata din trei bare si realizata din aluminiu extrudat finisat manual.
Interiorul Reflex este unul modern, fara insertii din lemn sau tapiterie din piele. Culorile si materialele folosite exprima o abordare moderna ce va sta la baza viitoarelor directii din mai multe industrii, precum moda sau mobilier.
Printre dotarile de siguranta superioare se numara centurile de siguranta BeltMinder pentru pasagerii din spate, tehnologie care anunta soferul atunci cand acestia nu au centurile puse.

Reflex este prevazut cu un sistem de propulsie hibrid diesel-electric care utilizeaza putere diesel, electrica si solara. Aceasta combinatie ajuta la o economie maxima de combustibil fara a compromite insa performanta.
Energia conceptului este stocata intr-un pachet de baterii litium-ion de ultima generatie, ce foloseste aceeasi tehnologie intalnita la telefoanele mobile. Ford a fost primul constructor care a fabricat un vehicul electric care sa utilizeze acest sistem de baterii, in 2000 atunci cand a lansat Ford Ka.



_______________________________________
, si

pus acum 18 ani
   
evo_vii
Moderator

Din: Pe undeva pe la mare
Inregistrat: acum 18 ani
Postari: 399

E un nou trend. De fapt, nu e trend, e o stare de fapt. Din ce in ce mai mult, masina incorporeaza tehnologii accesibile pana ieri industriilor de varf sau de nisa. Gadget-uri prezente pana nu demult doar in industria aerospatiala sau navala, in industria high-tech se ingramadesc acum in orice masina de serie. GPS, head-up-display, Bluetooth, cadru de materiale compozite, caroserie usoara din aliaje de aluminiu, ansamble sau subansamble din fibra de sticla sau fibra de carbon, cutie secventiala la volan, cu padele, tehnologie LED pentru faruri/ stopuri, iata doar cateva din ultimele "culmi" cucerite de industria auto.

...si unde altundeva decat in Formula 1 sa vedem noile cuceriri? Traseul il conturam simplu: industria aeronautica - Formula 1 - masina de strada. Performanta, inovatie, putere. Bolidul de Formula 1 inspira constant industria auto, multe inovatii regasindu-se azi pe numeroase masini de strada, de la design/aerodinamica pana la partea mecanica.

...si asa fac legatura cu subiectul nostru: Freestream T1. Parinti: doi ingineri care au facut parte din echipa de elita care a proiectat McLaren F1. Cu asta am zis tot. Dezvoltata pentru curse si sosea, acest bolid ultra usor e gata sa ne ofere experienta combinata intre Formula 1 si Le Mans.

Dupa un an de proiectare si dezvoltare, fondatorii Ben Scott-Geddes si Graham Halstead se asteapta sa lanseze masina de £150,000 spre sfarsitul acestui an. Un club exclusivist (doar 25 de masini se vor produce in decursul unui an) va avea aceasta bijuterie "la cheie". Deja 6 cumparatori au platit avansul asa ca… daca aveti un ciorap prea larg si nu stiti pe ce sa-l gauriti, pregatiti-va! Daca chiar v-ar interesa, va dau (pe bune) numarul unde va puteti pune numele in lista clubului de 25 de grei: +44 (0)1252 721880.

Date tehnice:
Greutate proprie - 465kg, motor compact de 480 CP, 2.4 litri dezvoltat direct din Formula 1. Raport perfect de 1000 CP/1 tona. Doua locuri pentru cei mai exclusivisti cumparatori. Poate cel mai important detaliu: daca doriti sa rivalizati cu un pilot de avion, aceasta e masina perfecta: 3G. Nu, nu e vorba de vreun serviciu GSM, ci e vorba de apasarea laterala in curbe.

Gentlemen, start your engines! Ladies, "La Multi Ani" one more time, 1-8 March 2006!


_______________________________________
, si

pus acum 18 ani
   
Pagini: 1  

Mergi la